Featured

Sprawozdanie Burmistrza Lipska z działalności w okresie międzysesyjnym tj. od 17 grudnia 2018 r. do 18 stycznia 2019 r.

Sprawozdanie Burmistrza Lipska
z działalności w okresie międzysesyjnym tj. od 17 grudnia 2018 r.
do 18 stycznia 2019 r.

Zarządzenia w okresie sprawozdawczym dotyczyły następujących spraw:
1. Wykonania uchwał z II sesji rady Miejskiej w Lipsku
2. Ustaleń dotyczących przekazania nieruchomości w trwały zarząd na czas nieoznaczony na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku
3. Zmian a budżecie gminy na 2018 r.
4. Przeprowadzenia kontroli wewnętrznej
5. Złożenia oświadczeń o stanie kontroli zarządczej
6. Zmiany w składzie osobowym Zespołu Interdyscyplinarnego
7. Ustalenia norm zużycia paliwa dla samochodów i sprzętu silnikowego użytkowego przez jednostki OSP w Gminie Lipsk
8. Zmiany w składzie Miejsko – Gminnej Komisji Rozwiazywania Problemów Alkoholowych
9. Upoważnienia pracownika do działania w imieniu Burmistrza Lipska w zakresie wydawania decyzji administracyjnych
10. Zmiany Zarządzenia w sprawie udzielenia pożyczki dla Miejsko – gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku
11. Wykonania zadań obronnych w 2019 roku
12. Zmian w budżecie gminy na 2019 r.
13. Przygotowania projektów uchwała na III sesję Rady Miejskiej w Lipsku
14. Nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lipsku
15. Wprowadzenia kodeksu etyki pracowników Urzędu Miejskiego w Lipsku
16. Powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – młodszego referenta ds. zamówień publicznych, dróg, gospodarki komunalnej
17. Przyjęcia planu wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości na lata 2019-2021
18. Powołania oraz regulaminu komisji przetargowej
19. Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w Urzędzie Miejskim w Lipsku
20. Zakładowego planu kont dla budżetu gminy, jednostki budżetowej Urząd Miejski w Lipsku
21. Zakładowego planu kont dla budżetu gminy, jednostki budżetowej Urząd Miejski w Lipsku
22. Gospodarowania majątkiem trwałym

Wydałem 5 decyzji przyznających dodatki mieszkaniowe.

1. W dniu 07 stycznia ogłoszono przetarg na „Montaż kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych w budynkach mieszkańców Gminy Lipsk”. Planowany okres realizacji projektu: rozpoczęcie – 15.04.2019 r., zakończenie – 28.06.2019 r.

2. W związku ze zmianą wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi zebrano deklaracje od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipsk w ilości 400 szt. Przeważająca większość mieszkańców zadeklarowała segregowanie odpadów.

3. W dniu 15.01.2019 r. zawarto umowę użyczenia, mocą której przekazano do używania dla Koła Gospodyń Wiejskich z siedzibą Siółko 7 parter świetlicy wiejskiej (kuchnia, holl, łazienka, 2 pomieszczenia) o pow. użytkowej 150 m2 , na okres do dnia 31 grudnia 2021r. na potrzeby związane z ustawową i statutową działalnością.

4. Wydano 5 decyzji na wycinkę drzew.

5. Wydano 4 decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

6. W dniu 10 stycznia złożono wniosek o płatność za zadanie pn. „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Lipsku”. Koszt ogółem to 179 547,00 zł brutto, w tym przyznane dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020 w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych inwestycji, tj. 152.703,23 zł.

7. W dniu 21 grudnia złożono wniosek do Wojewody Podlaskiego o przyznanie pomocy finansowej dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kuriance w kwocie 191 tys. zł z przeznaczeniem na pełną termomodernizację tego budynku.

8. Przedłużono lub aneksowano dotychczasowe umowy dzierżawy lub najmu w łącznej ilości 11 szt. na okres do 3 lat.

 

Burmistrz Lipska

mgr Lech Łępicki

Urząd Miejski w Lipsku

ul. Żłobikowskiego 4/2, 16 – 315 Lipsk

Tel.: 87 64 22 700
Fax: 87 64 22 705
e-mail: gmina@lipsk.pl

Skrytka ePUAP:
/UMLipsk/skrytka

Strona www: https://www.lipsk.pl/

Godziny pracy:
poniedziałek-czwartek: 7.15 - 15.15
piątek: 7.30 - 15.30

Dane do faktur

Nabywca:
Gmina Lipsk
ul. Żłobikowskiego 4/2
16-315 Lipsk
NIP: 846 – 15 – 97 – 158

Odbiorca:
Urząd Miejski w Lipsku
ul. Żłobikowskiego 4/2
16-315 Lipsk

Konto bankowe
BS SUWAŁKI o/LIPSK
PL 46 9359 0002 0100 0143 2011 0001

Lokalizacja Urzędu Miejskiego w Lipsku: